PLUGGAR IHJÄL MIG

Imorse försov jag mig, inte så bra med tanke på att jag missade ett förhör. Men sånt händer alla även dom bästa ;) hehe. Dagen har tyvärr inte så mycket annat att erbjuda än plugg, som vanligt. Känns ganska tråkigt att behöva vara hemma och plugga medans mina kompisar leker och har kul. Men det är som det är och eftersom det är sista året så tänkte jag att jag ska försöka plugga så mycket jag orkar. Så här ambitiös har jag aldrig varit, men det är på tiden att jag blir det! Så idag blir det alltså att försöka plugga lite natuskunskap, har nämligen prov snart (ETT STORT). Sen kankse jag försöker att få ihop mitt och Wimans lilla arbete. Om jag orkar.

ja, men det finns inte så mycket mer att säga eftersom det inte händer något. Men en sak kan jag säga och det är att det verkligen börjar bli kallt ute, dags att börja klä på sig ordentligt! Imorgon blir det ingen skola inprincip, först ska jag till Driver och vara där på någon skit onödig kurs, sen ska jag på UF föreläsning i Huddik, kul!

MOT PLUGG, TV OCH KLADDKAKA! :D (observera att den glada gubben endast är för kladdkakan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0