Natti Natti!

Nu har jag städat klart på mitt rum, skönt! Jag hann med att se Idol också, det är jag glad för.
Nu tänkte jag duscha och sedan gå och lägga mig, men jag vill inte sova. OCH jag vill definitivt inte upp till skolan imorgon. Man får helt enelt försöka se positivt på det hela, på något vis. Men jag känner att jag för en gångskull skulle vilja göra något roligt på vardagarna också. Just nu är det bara vakna, skola, hem, plugga och sova. Man är som en zombie som går på högvarv, eller kanske en robot som snart kommer att ta eld och explodera.
Förövrigt har jag hittat min dröm balklänninng. Den är jätte fin! Men jag har ett litet problem. Jag vet inte om jag kommer att få plats i den. ;P  Nä, nu ska jag göra mig klar och sen är det natti natti för mig! Kanske att jag lyckas hålla mig vaken tills Christoffer kommer, I hope so :)

BYE.

/ IsabelleMatildaKrüger


Det stora är inte att aldrig falla, det stora är att resa sig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0