mysa, mysa och mysa lite till!

Just nu känner jag mig väldigt höstig, om ni förstår vad  jag menar då? Jag älskar allt som hör till hösten. Löven som faller, mysiga kläder, värmeljus och mys under ett varmt täcke. Det finns ingen tid då det är såå skönt att ligga under  täcket som nu. Det är helt underbart att krypa ner, värma sig och bara somna. Problemet är att det blir svårare att kliva upp. När det är soligt och ljust ute går det an, men nu när det blir mörkare känner man sig tröttare. På vintern när det är kolsvart på morgonen så är det ju nästintill omöjligt att kliva upp. Men samtidigt är det bara så SUPER mysigt med mörker och levande ljus!  Ja, ni har nu förstått att jag gillar när det är mysigt, och jag har hittat en massa mysiga kläder i H&M. Det ända problemet är att jag får lite ångest så fort jag ska handla något, med tanke på att jag har haft min period då jag höll på att handla ihjäl mig, typ.  Men nu ska vi inte tänka negativt! Gjort är gjort, så är det bara. Sen gäller det att inte göra om samma misstag igen och det kommer jag inte. Hur som helst, nånting skulle jag kanske kunna beställa eftersom jag får lite extra den här månaden, men jag ska lägga undan pengar också, annars ska jag nämligen ge mig själv en smäll på munnen. Vad har hänt idag? Varit i skolan… vi har i alla fall kommit igång med UF/ projektarbetet, det ska bli jätte roligt att skriva och intervjua. Sen är det så att det kommer bli en riktigt bra bok i slutändan också ;) Annars har jag varit på Rockskolan, skit kul att få börja sjunga igen, äntligen!  Nu ska jag orda lite inför morgon dagen, ska klä ut mig till Britney. Men som sagt blir det den yngre versionen. Efter det kryper jag ner under täcket. Jag får mysa med mig själv idag/ kväll eftersom Christoffer jobbar natt.. :( men det får jag leva med antar jag.

Hej svejs! // Isabelle  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0