Maskerad igår!




                        (Isabelle och Sanna, som Madonna 80-tal och Smurf)

Igår var det maskerad, det blev en väldigt rolig kväll måste jag få säga! Idag vaknade jag vid halv tre, förstår inte hur jag lyckades sova så länge. Annars när jag har varit ute och partajat så brukar jag alltid vakna tidigt.
På vardagarna däremot vaknar jag minsann inte, men det kanske har vänt nu då eftersom jag sov så länge idag. Man kan ju alltid hoppas! Fan, nu har jag en geting i mitt rum som flyger om kring och är dum. Borde inte han sova vid den här tiden på året?
Eftersom det är söndag så händer det inget speciellt idag. Jag ska iallafall ta mig en promenad till Johanna och hämta mina saker, annars ska jag nog bara ligga och sega.. Christoffer kommer snart hit så då blir det mys med honom! <3  Just ja, jag måste verkligen plugga också, har matte prov på torsdag! Fy fan.. varför utsätter jag mig för det här? 

Vet ni vad som händer imorgon klockan halv nio då? Vi ska ha mössprovning och Mp3 är först! ;)
Känns ganska läskigt faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0