Igår var det fest, idag är det pest.



Igår var det som sagt fest. Vi firade Ida som fyllt arton och hade i det stora hela en rolig kväll! Idag är jag slut i kroppen och känner mig väldigt trött. Jag vaknade vid halv nio, klev upp ur sängen och drog på mig mysiga kläder. Sedan tog jag ut hunden på en promenad. Det var faktiskt riktigt skönt att få sig en morgon promenad, det händer nämligen inte så ofta. När Fabian var nöjd gick vi hem och jag gjorde ordning en riktig frukost. I vanliga fall brukar jag bara trycka i mig en macka och ett glas oboy. Men idag blev det andra bullar kan man säga, jag kokade till och med ägg! Ni som känner mig vet att jag inte är en sån människa som ställer mig och kokar ägg klockan nio en lördagsmorgon. Hur som helst blev det en riktigt god frukost idag och det tycker vi om!

Resten av dagen har jag bara legat i sängen och segat mig framför tv:n. Alla 24 avsnitt av Mysteriet på greveholm blev det! MYSIGT, säger jag bara :) Jag ska fortsätta att ta det lugnt resten av dagen, vi får se vad som händer!
Man är ju så slut nu förtiden när skolan börjat så på helgerna blir det lätt att man ligger utslagen framför tv:n..

Hej så länge! Kanske jag har något vettigare att skriva om senare.

Kommentarer
Postat av: Friden

Jag ser lite full ut?

2009-09-09 @ 15:29:48
URL: http://thefworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0