Hm?

Sitter i skolan och är trött.. känner mig inte alls taggad inför matteprovet. Det känns ännu värre när det är klockan fyra. Det kommer att gå käpprätt åt helvete, om jag får utrycka mig på det viset.
Nu är det text som gäller! Oftast brukar det vara roligt, eller alltid egentligen. Men inte idag. Vi har fått en jätte tråkig uppgift. Jag vill bara hem och lägga mig under täcket! Men lite kul har det allt varit idag, jag och Frida tog en liten shoppnig runda. Det slutade med att man gick tillbaka med två nya tröjor och ett par strumpbyxor. Eller en och en halv strumpbyxa skulle man kunna säga, vi köpte ett par som vi ska dela på också ;) haha

BYE.

/ Isabelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0