Hemma från skolan idag

Det blev ingen skola för mig idag. Men jag tror jag ska gå imorgon, hoppas! Det är så sjukt tråkigt att bara ligga hemma och glo. Just nu ligger jag och kollar på "Full frys", ganska rolig serie som gick för ett bra tag sen.
Vid elva tiden åkte jag och mamma till kuriren och fixade en minnes annons för pappa. Det är ett år sedan han dog den tolfte. Tänkte gå ner på stan någon dag och köpa nånting fint att sätta på graven när jag ska dit på lördag. Jag kan inte fatta att det redan har gått ett år. Det är fortfarande så att jag ibland inte riktigt förstått det ännu. Ibland kan jag tänka "undrar när pappa ska ringa?".  Men sen kommer jag på att han inte kommer att göra det.. Man vet, men det är ändå svårt att förstå..

Nä, nu ska jag nog gå ut och gå med hunden en sväng.

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0