Det rullar på ändå!


Nu skulle det inte vara helt fel med en semester. Inte alls fel..

Jag är mitt upp i städning. Det behövs verkligen  med tanke på att jag har en tendens att bara släppa saker omkring mig. Jag råkar vara allmänt slarvig, fast jag försöker verkligen att hålla det fint omkring mig. Men det går ju inte alltid som man tänkt sig. Så det blir istället att städa ofta med tanke på att mitt humör sjunker extremt mycket när det är rörigt.
Idag  ska jag försöka plugga lite matte. Vi får se hur det går utan hjälp. Matte är min största svaghet skulle man nog kunna säga. Men jag ska försöka så gått det går. En och annan groda kommer det nog att hoppa i munnen.
Nu känns det som om jag och Frida har kommit igång med vårat företag. Vi har skickat ut lite mejl till personer vi är intresserad att ha med i boken. Det känns väldigt bra faktiskt och jag tror att den här boken kommer bli riktigt bra.  Vi får allt hoppas att det blir så! Vi har stora visioner och man kan alltid hoppas på att drömmarna blommar ut. Man kan väl aldrig drömma för mycket? Man skulle kunna säga så att drömmar är en stor del till att människan överlever. Om man inte fick drömma hur skulle det då gå?

Dagarna känns ganska jobbiga just nu, jag har väldigt mycket att göra och det känns som om jag aldrig kommer hinna med allt. Jag får lite sömn och är ganska trött under dagarna, men jag håller mig vaken och tar faktiskt in allt jag hör på lektionerna. Otroligt!

BYE. / Isabelle

(Jag ska göra bloggen snyggare, när jag har tid och ork. Men just nu får den fortsätta vara ful!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0