Den dumma dagen idag..

  
         MIN ÄLSKLING <3

Vaknade försent idag, så det blev att stressa som tusan till skolan! Vi hade mössprovning, så det gjorde den största delen av dagen bra. Men vid fyra tiden när matten började kom irritationen. Det har ju gått ganska bra, men bara för att jag missade en lektion i torsdags så fattar jag helt plötsligt inget. Jag som var så lycklig för att jag började förstå och lyckades göra rätt om och om igen, men nu går det utför. Matten och allt annat som jag stressar inför har givit mig en väldigt arg dag idag. Plus att min dator inte länge vill vara min vän. Men nu känns det lite bättre, efter att jag fick prata lite med Christoffer :) Som även kommer hit och ska försöka få mig på bättre humör ;)

Men egentligen måste man försöka att tänka: Det går inte bättre för att man stressar, snarare sämre.

BYE! / Isabelle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0