You make my day

Idag kom ett bud från blomaffären mitt under min psykologi lektion. Snacka om att jag blev överraskad! Det var min underbara pojkvän som skickat blommorna. 

    

BLAND DET SÖTASTE JAG VARIT MED OM!
Jag älskar dig Christoffer <3


Snart blir det en promenad med vovven, sen åker jag till Christoffer. Ska blir skönt att komma hemifrån lite. Ännu skönare är det att jag inte har något att plugga på. Tyvärr gick psykologi provet inte så bra, det gjorde mig ganska surig. Tur för mig att det finns de som kan göra mig på topphumör innan jag ens hinner blinka!

/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: Evelines - Lättsam blogg med humoristisk twist

Nej men åh vad gulligt. haha vad sa dina klasskompisar egentligen? blommor mitt i en lektion liksom ;o

2009-10-12 @ 17:15:44
URL: http://evelines.webblogg.se/
Postat av: romina

haha gud va gulligt! tänk om man hade fått nått sånt på 2 år! :D hahaha

2009-10-12 @ 19:15:33
URL: http://rominaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0