Please let me sleep

Jag börjar bli riktigt less på att jag inte kan sova på nätterna. Det är helt omöjligt! Min natt består av att ligga i sängen och konsentrera mig hårt på att sov men eftersom det inte går så blir det mest gnäll. Jag gnäller mig igenom nätterna. Jag hatar när jag inte kan sova, det är rena tortyren. Inte en sömnlöt natt till, då vet jag inte vart jag ska ta vägen. Idag sov jag över, konstigt va? Nej inte dirket med tanke på att jag somnar en timme innan jag ska kliva upp och när klockan ringer fattar jag inte ett skit. Underbart liv man har. Ja, jag känner mig som en jävla bitterfitta idag. När jag tänker så tänker jag bara negativt. Men annars är jag ganska trevlig ändå, tror jag.
Jag är nöjd över att jag har lyckats gjort klart allt i skolan. Det blev visserligen stressigt, men jag klarade det och det tvivlade jag starkt på igår. Tur att jag har Frida som är proffs på reportage så hon kunde rätta min text innan jag lämnade in den. Det känns som om jag lyckades missa några viktiga saker, men det får blir som det blir. Jag hade inte så mycket tid på mig och jag är inte särskilt bra på att skriva reportage heller. Men övning ger färdighet och jag tror faktiskt att jag har lärt mig en del och det är väl det som är huvudsaken. Egentligen vill jag hellre skriva saker som jag själv får hitta på. Då älskar jag att skriva och oftast brukar det bli ganska bra.

Ikväll blir det Idol med tjejerna och imorgon blir det högskoleprovet. Jippi!

HÖRS!

Kommentarer
Postat av: romina

det är jobbigt när man inte kan sova. jag hade så ett tag jag med, men nu har börjat sova igen! :) gick det bra på högskoleprovet?

2009-10-25 @ 10:23:34
URL: http://rominaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0