Nej, jag trivs inte med mig själv just nu.

Mitt rum ser ut som ett helvete rent ut sagt. Jag hatar att ha stökigt omkring mig egentligen, jag får panik på det och kan inte slappna av. Men jag har haft så mycket annat att tänka på så jag har knappt tänkt på hur mitt rum ser ut. Jag har haft näsan i skolböckerna eller också fastklistrad framför tvn. Jag kanske borde ta och städa? Vi får se om jag orkar men isåfall blir det efter maten.. hoppas på att det blir pizza idag! MUMS.

Jag hde tänkt sätta upp lite mål för mig själv, inte så allvarliga men ändå viktiga för att man ska må bra och få vardagen att flyta på lite bättre.

* Jag ska sluta muta min bror att gå ut och gå med hunden bara för att jag är lat. Jag är så lat att jag hellre betalar för att få slippa. Jag kan faktiskt skylla en del på att jag har haft så mycket att göra på sista tiden så jag gör allt för att få en lugn stund då jag bara kan ligga och andas. MEN jag behöver nog frisk luft också.

* Jag ska börja spara pengar till lite saker som jag önskar mig. För om man inte spar hur ska det då gå till? Det verkar inte direkt som om att det räcker att tänka på det man vill ha, tyvärr.

* Jag ska inte sluta med att äta godis för jag har konstaterat av mina egna erfarenheter att det är omöjligt. Åtminstonde om man heter Isabelle Krüger. MEN jag ska trappa ner och det är mycket för hela jag är ett vandrande ohälsomuseum. Jag betsår inte av 72 procent vatten som andra kroppar gör. Jag består av 72 procent coca cola. INTE BRA.

* Jag ska börja träna. Det är dags för det nu!

* Sist men inte minst så ska jag ta tag i allt jag måste göra i god tid och inte i sista sekunden.


BRA VA?







Big no no,
Fast bara ibland...
 


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-10-21 @ 15:55:10
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0