Mycker saker, lite tid.

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev. Jag har nämligen haft fullt upp och tiden har inte räckt. I onsdags överraskade vi Frida eftersom hin fyllt arton. Det blev en väldigt rolig dag och kväll. Jag orkar dock inte berätta allt vi gjorde men kortfattat så klädde vi ut oss till tomtar på dagen. Frida fick göra en massa konstiga saker på stan. Barnen på stan blev lyriska när de såg tomtar på stan, speciellt när Malin var tomte på waynes. Fy fan vad vi skrattade. på kvällen blev det lite partaj och sedan krogen. För min egen del skulle jag nog skippat krogen för jag var as trött på torsdagen. Jag och Christoffer åkte till Sundsvall åt lunch på IKEA, mums! Vi var i Birsta och där finns det massor av affärer så lite shopping blev det allt. Men den här gången var det nog Christoffer som handlade mest. Jag däremot kom hem med ett par skor, en tröja, benvärmare och en halsduk! Vi tog även en tripp och hälsade på hans farmor och farfar som bor långt, långt in i skogen. Men det var väldigt mysigt där och vi fick god mat.

God mat två gånger = BINGO!

På kvällen började vi kolla på film, efter tio minuter in i två av filmerna bytte vi en tredje gång till Bed time stories. Och den nöjde vi oss med.

Idag har jag och Frida gjort våran första intervju med en tjej som haft en svår sjukdom, nämligen anorexia.
Det var verkligen en lärorik och intressant historia. Hemsk också. Men den får ni höra mer om sen och ni köper våran bok som antagligen kommer ut i Januari ;)

Nu ska jag bara softa en stund, får se vad som händer sen.

/ Isabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0