Jul jul strålande jul!

Gud vad jag länktar till julen! Det är ju så mysigt med allt som hör till julen. Tänk dig.. julpyssel, julbak, julkalendern, jullov och såklart självaste julafton. Julafton som är den mysigaste dagen på hela året!
Jag känner ett stort sug efter allt bus i snön och att sedan lägga sig under täcket med en kopp varm oboy och kolla på en film. Att vakna på morgonen när det fortfarande är mörkt ute och börja dagen med julkalendern. Det är ju helt underbart! Visst, det kommer säkert bli så att man kommer klaga på allt slask och mörker. Man brukar  bli lite deprimerad av det till och från. Men i år tänker jag inte deppa. I år ska jag bara mysa mig igenom hela vintern. vad sägs om det? :)

Jag skulle vilja ha en stor mysig hemmagjord halsduk. Men jag vet inte var jag ska hitta en sån. Kanske ska ta och sticka en själv? :)

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0