Jag strejkar och jag vägrar

Jag är trött och vill krypa ner och gosa med en film. Jag väntar på att min lillebror ska komma med cola. Jag är så slö så jag betalar hellre honom än att gå själv, det händer ganska ofta. Men båda får ju ut något bra utav det. Han får pengar och jag får Cola. Hade han sparat alla pengar han fått för att gå de ynka hundra meterna och handla åt mig de gånger jag själv inte orkat så skulle han säkert haft råd att köpa sig en Ferarri nu! Imorgon vägrar jag, jag tänker inte kliva upp. Om jag skulle göra det så skulle min hjära brinna upp av all ansträngning jag lagt ner på skolan den senaste tiden. Jag skulle bli ett psykfall och det vill vi väl inte?


     
                                              Isabelle.


Kommentarer
Postat av: AS NICE ;)

Du är Världens Underbaraste Tjej:) <33

2009-10-06 @ 16:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0