Hm?

Vad har Isabelle gjort idag? Jo, först var jag i skolan och under sista lektionen skulle vi ringa en bonde som vi ska göra ett reportage om. Jag ringde och ringde men det var aldrig någon som ville svara. Så jag sysselsatte mig med att göra en egen liten bodgård istället. Den blev inte direkt rena drömmen, men det duger absolut åt mig!




Men dessvärre kom Pontus och förstörde min bondgård, typiskt. Jag borde nog gjort taket lite stabilare.



Stackars mina djur.


Hur som helst, idag har jag även hjälpt familjen Stefansson att flytta. De bor nu i en väldigt fin lägenhet!
Annars har jag inte gjort så mycket, hade tänkt plugga men det har inte riktigt blivit av.. kanske ska ta och börja med det nu.

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0