Gissa vad jag fick idag? ;)

Idag har jag knappt varit i skolan, vilket har varit skit skönt. För övrigt har jag varit med Ida idag, eller jag är. Vi sitter förtillfället i min säng och pular munnarna fulla med choklad, mums! Jag hade mitt lilla utbrott på Ida idag, men det gick fort över, tur för Ida! haha. Vi har även varit med om en hemsk paniksituation idag, båda saknade två viktiga saker. Det ena var något gott som man inte kan leva utan och det andra var något torrt som man inte heller kan leva utan. Tyvärr, och det suger ju.

Vill ni veta vad jag fick hem idag? Det var ett stort paket som innehöll min balklänning! wiiiho!
Nä, ikväll blir det iallafall Idol sen får vi allt se vad som kan hända. Inget är omöjligt när man är med Ida.

HEJ



Kommentarer
Postat av: Syster

Passade klänningen då? :)

2009-10-17 @ 14:47:44
URL: http://amandakruger.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Nja, det är lite som behöver fixas, men det är lätt fixat :) Du måste komma hem och kolla på den! :D

2009-10-17 @ 15:34:49
URL: http://isabellematildakruger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0