Flummig?

I kväll har jag lekt med Ida och Matilda. Det var en ganska lugn, men trevlig kväll framför tv:n. Det blev Idol och Smala Sussie. Vilken sjuk film!

Imorgon blir det paaarty! Eftersom det är halloween blir det lite utklädnad. Inte den högsta graden för mig dock, men det är alltid något. Känner mig riktigt taggad faktiskt, känns som om det kommer bli riktigt kul. Vi får hoppas på att min magkänsla stämmer. Däremot känner jag mig inte så sugen på söndag, för då vet man att det blir skola dagen efter. Fy fan! Men det gäller att tänka possitivt. Det är inte så långt kvar till studenten och det väntar en hel del roliga saker under årets gång. Tänk, det är inte långt kvar till jul, vilket betyder att vi snart gått halva året. Tiden går fort när man har kul. (HAHA)

Nej, jag är för trött och konstig för att skriva, vi hörs imorgon!

God natt! :)


Kommentarer
Postat av: rebecca

svar: åh, det ska jag säga till henne, hon kommer att bli super glad :)!

hon har faktiskt varit modell en gång för tidningen glitter tidningen :)!

2009-10-31 @ 10:08:08
URL: http://franzenrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0