Ett problem mindre




Jag kom nyss hem från skolan. När jag kom in till mitt rum var det skinande rent. Det var min syster som hade städat, hon hade nämligen läst gårdagens inlägg om att jag tyckte det var jobbigt när det var stökigt. Vilken tur man har som har omtänksamma syskon! Det här gjorde min dag underbar. Imorgon ska jag göra en intervju. nu när mitt rum är så fint och rent kommer jag sova fantastiskt bra, vilket behövs eftersom jag måste kliva upp klockan fem. Jippi! De närmaste dagarna har jag somnat väldigt sent. Jag är en sån som måste sova mycket och när jag inte får det sover jag över.. det gjorde jag idag. Men det är väl sånt som händer. Ikväll tänker jag sova senast elva. Så det så.

Idag har vi fixat biljetter till studentkryssningen. Wiiihoo vad jag längtar tills vi ska åka! :D
Nackdelen med att ta studenten är att pengarna försvinner och vad som blir kvar är en fattiglapp, men det är väl värt det. Jag får shoppa mindre än vad jag hade tänkt mig när vi åker på våran lilla stockholms resa i början på november.

Studentmössan, kryssningen, balen, alkoholen mm.. shit vad det kommer gå pengar!

Nu ska jag ut och gå med hunden, kanske köper lite popcorn när jag ändå är ute. Det passar bra med något gott att äta när jag ska skriva intervju frågorna. Det är ju iallafall bättre med popcorn än choklad, eller hur?

SE YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0