Eeekoo




Frida är väldigt nöjd när hon glider fram i bilen.. (utan körskolelärare)

Var med Christoffer tills han började jobba och då följde jag med mamma och handlade. Vi shoppade lite på barnenshus. Det blev en djuävuls treudd och ett par blinkande horn. Ja, min utklädad är inte så rolig, jag vet det. Men eftersom plånboken ekar när man öppnar den så får man försöka anpassa sig till det också. Att köpa det billigaste man kan hitta :)
Annars har jag mest bara varit hemma idag. Min godavän Frida kom hit och hälsade på en sväng och det är alltid trevligt! Eftersom hon fick körkort idag tog vi oss en sväng till donken och mumsade gott på det lilla vi köpe. Egentligen har jag inte ens råd med en glass och då är det illa. Ekonomin ligger mer och mer på minus. Jag försöker hålla i det lilla jag har, men en liten glass kan väl inte skada?
Vi får väl se hur mycket skada det blir..

Imorgon blir det kuuuuuuuuul ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0