Underbara media

Jag har ännu en gång lyckats bränna en kladdkaka. Jag kom sedan på att jag har för hög värme. Eller ja, det var väl egentligen min bror som kom på det. Han är kladdkaksspeciallist så..
Idag har jag tillbringat dagen nere på media. Som vanligt. Just nu är det så otroligt tråkigt att man nästan somnar. Det finns inget kul att göra i överhuvudtaget. Jag hatar praktik, det är det värsta jag vet. I början är det skönt att bara sitta, men efter några veckor börjar man tröttna. Fördelen är dock att man kan gå och komma lite som man vill, för dom kan ju ändå inte sänka betygen ;)

Jag hade tänkt plugga idag, men det verkar inte som om "han där uppe" vill det, för jag kan inte hitta pappret. Jag har vänt upp och ner på hela rummet, men pappret verkar vara helt väck. Typiskt, jag som verkligen kände att jag orkade idag, det är inte någon vanlig känsla direkt. Inte för min del iallafall.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, det får vi se.

HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0