Snart är det tisdag, äntligen!

Imorgon bär det av mot stockholm med Frida och Sanna. Det ska bli så skönt att få komma härifrån ett tag, även om vi bara stannar över en natt. Förhoppningsvis kommer vi ha skit kul i huvudstaden. Hoppas på att konserten är bra, men det är den säkert. Ska bli häftigt att se! Förutom konserten så blir det antagligen en hel del spring i affärer. Tyvärr är vi alla tre ganska pank, men något kanske man kommer hem med. Förmodligen.

Nu ska jag laga mat och äta den, såklart. Måste även tvinga ut mig i mörkret som förövrigt också är kallt. Men man blir så illa tvungen. Hunden behöver utföra sina behov och jag behöver altagligen både röra på mig och andas lite frisk luft. Sedan blir det packning och mys med Christoffer resten av kvällen.

Åååh, bli tisdag nu då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0