Pink Tour 2009 Stockholm och annat babbel.


                                   Underbar

I tisdags åkte jag, Frida och Sanna till Stockoholm. Under dagen gick vi omkring och kikade i affärer och runt femtiden ställde vi oss i kön till konserten utanför globen. Där stod vi och frös i två timmar, jag och Frida hade dessutom bara skinjackor. Det var nästan olidligt. Jag har aldrig frusit så mycket som jag gjorde då, vi trodde närstan att vi skulle dö. Men det var värt all kyla och väntan för konserten var skit bra och Pink rockade fett ;) Ordet "fett" började vi andvända ganska mycket, en aningen för mycket kanske. Men det är tydligen så folk i våran ålder säger därnere lärde vi oss. Vi tyckte det var dödskul. Speciellt Sanna som numera använder det i varje mening. Hur som helst, efter konserten käkade vi lite på donken och sedan var det sängen som gällde! Vaknade med smärtor i hela kroppen, men vi tog oss ändå ut på staden i lagom tid och shoppade loss.
Eller, ja.. mycket blev det väl egentligen inte, men alltid något!

Det var riktigt skönt att få komma ifrån Söderhamn en stunt och vi hade det riktigt roligt faktiskt. Synd att vi inte hade mer i plånböckerna och att vi inte kunde stanna längre. Nu ligger jag hemma i sängen och kollar på lite olika program på internet. Mådde så jäkla illa så jag var tvungen att gå hem. Men jag måste tillbaka innan fyra, då jag ska göra en intervju som ska vara med i min och Fridas bok.

Annars är det väl bra, förutom att jag har lite problem med att somna på kvällarna. Antar att det har sina skäl. Igår somnade jag faktiskt riktigt tidigt, underbart! Det är så skönt när man sover så bra som jag gjorde. En riktig befrielse. Ikväll blir det Idol mys, I guess.

Kvällarna blir mörkare och mörkare och ute blir det bara kallare och kallare för var dag som går. Själv använder jag fortfarande min skinnjacka. Jag hade bestämt att jag skulle hitta en i Stockholm, men det gjorde jag inte. Däremot hittade jag en på internet, men den kostade tre tusen spänn. Det är inte olej för min del. Men nu har jag ämtligen hittat en, den får jag på onsdag.

HÖRS SEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0