Natti natti och hej då!



Idag har jag stor städat rummet. Nu ligger jag i sängen, känns som om jag skulle kunna somna vilken sekund som helst. Men det ska jag inte. Chistoffer kommer om en timme ungefär och då vill jag inte gärna sova. Jag tänkte kolla på den nya serien "Glee". Tror det är första avsnittet ikväll om jag inte har missförstått det hela. Imorgon bär det av till Linköping. Jag har ingen större lust att åka, vill hellre stanna hemma. Men vi ska ju på dop på lördagen och det ska bli kul. Det är min lilla gudson som ska döpas. Ska bli kul att få träffa honom såklart. Helgen kommer nog att bli ganska tråkig. Men man får väl offra sig lite, på sätt och vis blir det ju faktiskt kul att få träffa dom där nere lite. Men förutom det, tråk. Känns drygt att det just är den här helgen. Men jag får försöka se det possitivt eftersom jag slipper öppethus som skolan ska ha på lördag. En fördel!
Åker imorgon vid nio. Fy för att sitta i en bil i flera timmar.

Nä, nu ska jagg sluta gnälla..

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0