Mindful...

Sen jag kom från intervjun har jag hunnit med att äta mat, städat köket och varit ute på promenad med Fabin. Och nu sitter jag här och väntar på att Christoffer ska hämta mig. Kankse tar förgivet att han ska hämta mig? :P Ja, annars får jag väl gå och det har jag ingen lust med i denna kyla. Usch, jag måste verkligen skaffa mig ett par vinter skor. Funderar om jag ska kika efter ett par på internet. Kanske vore en bra ideé? Jag har ju faktiskt inga varma skor och vad jag kan minnas så har jag nog inte haft några heller förutom när jag var mindre. Det var säkert fem år sedan.

Intervjun gick bra och var verkligen intressant. Det verkar som om man får lära sig en hel del varje gång man gör en intervju. Speciellt sådana som vi gör, vi sätter oss verkligen in i folks huvuden och det kan kännas lite jobbigt tycker jag. Man blir så känslomässig och så otroligt berörd, det har jag blivit efter båda dessa intervjuer. Man får mycket att fundera över om vad som verkligen är viktigt och inte. Jag blir så otroligt farscinerad över dessa små människor som är så jäkla starka, de är som superhjältar i mina ögon och förtjärnar ett pris. Det går inte att göra annat än att beundra människor som är så starka som vissa faktiskt är. Just nu känner jag mig ganska mesig och ynklig. Själv gnäller jag över att jag har ont i ryggen..
Det finns många tankar i mitt huvud just nu som snurrar om kring där inne just nu ska ni veta!

Men jag får försöka lägga dom på hyllan ett tag och försöka ha en mysig fredagkväll med Christoffer <3
Jag får ha en grubblar kväll en annan gång.

HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0