Lördags kväll..

Igår eller ja, inatt. Kankse ska säga att vi blev uppe tills imorse? Halv sex gick vi och lade oss. Vi kollade på Idol och sedan blev det film. Resten av tiden låg vi och pratade en del. Idag vaknade vi väldigt sent, jag hatar att vakna sent på helgen. Det känns så meningslöst när man missar lördagen, det är den dagen som är bäst. Jag hatar verkligen söndagar! Om jag fick bestämma så skulle den dagen inte existera. Just nu kikar jag runt på internet.. på bloggar, skor och lite olika program på kanalernas play tv. Känns skönt att bara få vara hemma och softa. Bara göra sånt jag vill, ensam. Det kanske blir lite små tråkigt, men sånt är livet. Annars skulle man nog inte uppskatta det roliga om man aldrig hade tråkigt.. eller hur?
Alla ska ut ikväll, utom jag. Jag har ingen lust, så jag håller mig nog ett tag till. Antagligen till den 27, då Ida fyller arton. :D

FAN JAG HAR JU KLADDKAKA I UGNEN!!!!


Fixat.
Den blev lite bränd uppe på, men det går att pilla bort. Den blir nog god ändå! Skickat iväg lillebror och hans kompis på kiosken för att köpa grädde. Kommer bli super gott det här ;)

Hur som helst, ikväll blir det jag och mitt grubblande huvud. Kankse lite ensamt, men man får tänka positivt. Jag sitter iallafall inte fast på ett 60-års kalas som Ida gör just nu! HAHA, förlåt Ida.

Städning av garderob kommer det att bli ikväll iallafall, det behövs verkligen. Får se om jag kan slänga något. Jag har ju utrensning kanska ofta, men jag lyckas alltid behålla en massa skit. Jag gillar myskläder, synd bara att jag inte använder hälften utav dom. Behålla dem det ska jag tydligen göra ändå. Nej, nu ska skiten bort. Fast vi får väl se hur det blir med den saken..

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0