I'm going crazy, för jag har så mycket energi

Jag vill så mycket just nu. Jag vill ha energi, men det har jag inte. Jag vill göra saker, men det orkar jag inte. Jag är trött på att vara trött. Jag vill inte vara trött längre. Finns det något man kan göra för att bli piggare och gladare? Jag känner mig som en jävla sur kärring nu för tiden. Vart tog Isabelle vägen? Jag kanske ska bli nyttig och börja äta nyttigare. Sluta äta godis jämt och ständigt och sluta hälla i mig cola, colaknarkare som jag är. Men det är så långt bort från Isabelle man kan komma. Suckar sönder mig själv.

Ja, det finns väl inget att göra förutom att ändra sina vanor lite grann, men hur ska det gå? Det är ju så otroligt lätt när man lever i en densomlagarsnabbastochonyttigastematenvinner familj. Jag är så lycklig.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0