Hallå igen

Helgen var lite små jobbig och lite lång tråkig ibland, men det var kul i det stora hela. Som bäst var det när man fick gosa med världens sötaste Alfred. Jag tycker det är väldigt synd att han, Mats och Carina bor så långt bort. Tråkigt att man inte kan träffa dom så ofta. Dopet gick iallafall jättebra. Alfred var glad under nästan hela dopet, han blev lite små surig under några sekunder men han grät inget och det gick fort över då han fick syn på en stor ljuskrona som hängde i taket. Han är ganska tung även fast han bara är en liten bäbis! Min arm började svida riktigt rejält efter ett tag, men jag bet ihop så det gick bra ändå.  På slutet sov han sött i min famn.

Borta bra men hemma bäst. Eller hos Christoffer kanske man ska säga. Jag stack faktiskt dit så fort jag kom hem. hehe. Näe, nu ska jag fortsätta kolla på Pelle Svanslös

Hej!


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, det var det första jag sa också när jag såg bilden! De kan det där med fejksmile iallafall, minst sagt. Och en bra kamera är inte till fördel i det fallet.

2009-11-28 @ 10:37:49
URL: http://thefworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0