Det är sant, I did it!





Gud vad duktig jag är! Mina kära vänner är inte vana vid att min garderob ser ut så här. Visst? Definitivt inte min familj heller. Självklart var jag tvungen att ge er bildbevis på detta, annars skulle nog ingen tro mig. Imorgon är den nog lika stökig som den brukar vara, men jag ska försöka hålla ordning den här gången. Jag har faktiskt rensat ut lite också, det blev en påse. Alltid något. Dom kläderna ska jag nog ge bort till en viss liten busunge som tjatat på mig att jag ska rensa för att hon ville ha det jag inte kan eller vill ha. Blir bra det.

Kankse ska passa på att städa resten av rummet också? Ja, kanske. Men först ska jag nog nörda lite :P

Kommentarer
Postat av: romina

lite skor då! ^^

2009-11-17 @ 20:55:16
URL: http://rominaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0