Äntligen

Äntligen ska jag få tillbringa en kväll med Christoffer, känns som om det var evigheter sen och jag börjar bli tokig. Äntligen, äntligen, äntligen! :)

Idag hämtade jag min jacka som snällt legat och väntat på mig. Fick lite pengar idag så jag passade på att hämta den då. Ida och Malin följde med ner på stan, jag kan tänka mig att jag nog var lite dryg eftersom jag skulle uträtta en del. De vandrade bara med som två små änglar ;)
Jag hittade även ett fint armband som jag betalade med ett presentkort som jag fick när jag var modell på en modevisning för ett tag sen. Synd att jag ska ha en sådan otur att det gick sönder när jag skulle sätta på mig det. Men det går nog lätt att fixa! Idag hade vi iallafall lite kul nere på media, för vi fick pyssla som man gjorde på dagis. Ni vet när man kladdar på tidningspapper på en balong med tapetklister. Det var kul det :) Ungefär det roligaste man kan göra på en praktik..

Nä, nu ska jag umgås med Christoffer. Hörs väl imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0