Ännu en fantastisk dag ner på media.

Ännu en fantastisk dag nere på media. Jag har inget att göra, jag vill inte ha något att göra heller. Jag sitter hellre och kollar på massa program på tv play. Jag har redan sett Andra avenyn som sänds ikväll. Typiskt, vad ska jag då göra ikväll? Idag blir det iallafall snabba ryck när jag kommer hem. Jag och min bror ska nämligen på kalas hos våran farbror som fyller år.
Det ska bli gött med lite fika :) OCH att träffa lite släkt, det var ett tag sen.

Nu ska jag fortsätta min meningslösa praktikdag. Hoppas den blir kort!

HÖRS!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ibland är det skönt att inget göra.

2009-11-17 @ 15:47:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0