Alla som älskar söndagar räcker upp en hand!

Ingen handuppräckning för min del!






Söndag alltså.
En riktig segdag. Jag har inte gjort så mycket annat än att sega. Jag segade med Christoffer tills han skulle iväg och jobba. Sedan blev jag ensam ett tag. Jag har inte gjort så mycket nytta förutom att duscha. Efter duschen mötte jag upp Ida och vi gjorde samma sak, segade alltså. Framför tv:n. Det blev Mamma mu, Pettson och findus och Djursjukhuset. Oj, jag glömde nästan att nämna att vi även kollade på Madagaskar. Det blev en del skratt, som alltid när man är med Ida. Vi kan ha så tråkigt att vi skrattar. Nu ligger jag i sängen och kollar på ett uselt hästprogram på barnkanalen. Eftersom det inte blev någon städning igår funderar jag på att göra det nu istället. Sen blir det varm oboy och heartbreak hotel!

Ännu ett onödigt blogginlägg, härligt! Men livet verkar inte ha mycket annat att erbjuda än sega, långa dagar som vägrar ta slut.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0