Julklapps ångest..

Jag blir lite små galen över att jag inte kan komma på något att ge min fina pojkvän i julklapp. Jag har en del ideér, men allt jag kommer på känns så tråkigt. Jag är nog lite sent ute..  Han däremot är i Gävle och handlar julklappar. Kul att någon utav oss har fantasi iallafall.

Aja, just nu har jag allmänt jätte tråkigt. Jag hade kunnat gjort massa nödvändiga saker idag som att tillexempel plugga och städa rummet. Men inget utav dessa två saker känns särskilt lockande. Speciellt inte på en helg. Imorgon kommer släkten hit för att fira lillebror som fyllt år. Jag får väl städa imorgon innan dom kommer åtminstonde, annars får de väl sig en chock. Eller en astma attack!
Kvällen blir antagligen lika lung och skön som gårdagens. Jag har ingen lust att sova hemma, så det blir väl Christoffers lilla krypin igen. Om han nu inte ska vara vrång och absolut vill sova här.

Jag tänker INTE fundera så mycket över högen med böcker som ligger och väntar. Dom får faktiskt vänta tills imorgon. Då kanske jag har lust att lära mig lite om energi och epoker. Eller inte.

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0