John Blund, kom inte hit än tack!

Här sitter jag trött som ett svin i ett tyst hus. Det är bara jag som är vaken och inte tänker jag sova heller. Nej, jag väntar på att min älskling ska sluta jobba. Jag vill inte sova själv, jag hatar att sova själv. Det är så tråkigt. Jag har kollat på allt som går att se på de olika play kanalerna, till och med Jul med Ernst. Ja, det kanske bor en liten tant inom mig ändå. Ida tycker iallafall att jag pratar som en. Men jag tycker om julprogram, jag tycker om att pyssla, baka och laga mat. Dessutom tycker jag om att äta, det är lite som en hobby skulle man kunna säga. Som min mentor redan upptäckt, han sa nämligen på mitt utvecklingssamtal "Du tycker om mat du va? Du är alltid hungrig".

Jag längtar till nyårsafton då jag får börja ett nytt år och det här året ska jag verkligen försöka sluta med mina dåliga vanor. Nu menar jag inte att jag ska sluta äta. Men jag kommer nog dö innan jag fyllt 25 om jag fortsätter att äta lika mycket godis. Jag ska verkligen försöka minska mitt dagliga godis och cola intag. Det kanske räcker med helgerna? ^^

Inte blev det någon vinst på bingolotto heller, men vi gör ett nyttförsök snart igen!

Shit.. jag är verkligen en kärring!

Imorgon ska jag försöka ta mig upp i lagom tid. Ska ner på stan med lillebror och handla lite inför julen. Jag har lite att fixa innan jag är helt klar med julklapparna..

HEJ SVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0