GOD JUL!




I år blev det en väldigt lugn julafton. Bara lilla famlijen Krüger. Igår hade jag och Christoffer våran egna lilla julafton. Vi spelade bingolotto och hade det väldigt mysigt. Jag fick massor av fina julklappar, han har verkligen skämt bort mig! Jag fick en helkroppsmassage på statt, en volymtång, smycken och en bh med passande trosor till. Så jäkla gulligt! :)

Idag har jag fått en box full med smink, presentkort på Ikea, schalar och lite annat smått och gott! Julbordet var inte fy skam det heller, riktigt gott! Synd att man proppar i sig så fort att man får ont i magen bara..
Nu fortsätter väl julmyset här hemma antar jag. Ikväll ska jag träffa Ida som vanligt. Det är en liten tradition vi har. Förr, förra året var jag hos henne och förra var hon här mig. Vi får se hur det blir det här året, men det blir av iallafall! Imorgon blir det partaj för hela slanten!

Ha en fortsatt trevlig jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0