Ett onödigt blogg inlägg..

Hej och hå!
Nu var det länge sen jag skrev något i min lilla blogg. Men det är så att jag haft så mycket att göra då jag har helt enkelt inte brytt mig om att skriva. Jag har varit så otroligt stressad den senaste tiden. Helt slutkörd och halvdöd. Men nu är pluggandet över för i år, eller nästan iallafall. Men det känns ganska konstigt, jag har blivit van vid att alltid plugga direkt när jag kommer hem och sedan plugga tills jag lägger mig. Men nu när jag tänkte att jag bara skulle vara med mig själv och slappa så visar det sig att jag håller på att dö av uttråkning. Jag har inte ens något att se på play. Vad hände? Eftersom jag varit så slut den senaste tiden så sov jag över idag.Inte bra för jag missade svenska provet. Så nu kommer det hänga över mig under hela lovet. Fan. Jag har lagt det som jag tycker mest om att göra åt sidan i säkert två månader, bara på grund av stressen. Idag när jag äntligen skulle få sjunga lite, så blev det inte så.. typiskt. Men det var väl meningen att jag skulle ha tråkigt idag då. Jag har liksom inte den rätta feelingen till att stå och gapa på rummet som jag brukar göra. Men det kommer väl tillbaka, måste bara hitta dit. Då blir det synd om både mig och  min bror. Han får ont i öronen och jag får ont i kroppen av att han förmodligen kommer slå mig tills jag är tyst. Men han har sina intressen och jag har mina. Jag gapar och han studsar med bollar i alla storlekar och former som finns.
Nä? Vad blev nu det här för blogg inlägg? Det var inte det här jag tänkte skriva direkt. Men skit samma, vi tar det en annan dag istället!
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0